می توانید یک دیزل ژنراتور خانگی برای راه اندازی کولر، سیستم گرمایشی، پمپ آب، وای فای، تلویزیون، چراغ ها و لوازم خانگی خود در صورت قطع برق بخرید. در مکان هایی که قطع برق بیشتر و طولانی تر است، دیزل ژنراتور برای خانه ها ضروری است.

 

نکات ایمنی دیزل ژنراتور
یک ژنراتور می تواند در طول و بعد از آب و هوای بد نجات دهنده باشد، اما اگر اقدامات احتیاطی را انجام ندهید می تواند خطرناک باشد. مردم در هنگام قطع برق در هنگام طوفان یا آب و هوای بد دیزل ژنراتور می خرند. در این مرحله، و کار با مشعل، در عجله برای راه اندازی برق، ممکن است اقدامات احتیاطی مهم ایمنی را نادیده بگیرید. سالانه ده ها نفر بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن (CO) ناشی از ژنراتور جان خود را از دست می دهند.
 
خرید دیزل ژنراتور از کاشانا
ما نمی خواهیم شما یا هرکسی که به دیزل ژنراتور متکی است یکی از این افراد باشید. همیشه دیزل ژنراتور را در خارج از خانه، حداقل 6 متر دورتر از خانه خود، با اگزوز دیزل ژنراتور خارج از خانه کار کنید. و قبل از روشن کردن ژنراتور، مطمئن شوید که خانه شما مجهز به آلارم مونوکسید کربن فعال در خارج از اتاق خواب و در تمام طبقات خانه است.
در ادامه به بررسی دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور بادوین می پردازیم.
 
عملکرد دیزل ژنراتور ولوو
دیزل ژنراتورهای کارآمد ولوو
برای آزمایش عملکرد ژنراتور، مهندسان متخصص هر مدل دیزل ژنراتور ولوو را با انواع تجهیزات ضروری که ممکن است بخواهید در هنگام قطع برق از آنها استفاده کنید، مانند بخاری، یخچال یا تهویه مطبوع پنجره ای بارگیری می کنند. آنها مطمئن می شوند که دیزل ژنراتور می تواند باری را که وعده می دهد و تجویز می کند تحمل کند.
 
نماینده ولوو دیزل در ایران
وقتی برق روشن می شود چه اتفاقی می افتد، برای مثال اگر کمپرسور یخچال شما خاموش شود وقتی دیزل ژنراتور به برق نزدیک می شود چه اتفاقی می افتد. بهترین مدل ها، مانند دیزل ژنراتور ولوو، سرعت خود را کاهش می دهند، در حالی که بقیه ممکن است متوقف شوند. کارشناسان همچنین راحتی و استفاده از دیزل ژنراتور ولوو و همچنین قدرت آن از بنزین و زمان کار دیزل ژنراتور ولوو را در یک مخزن در نظر می گیرند.
 
اولویت های برق دیزل ژنراتور ولوو
دیزل ژنراتورهای ولوو بر اساس توان خروجی که بر حسب وات اندازه گیری می شود فروخته می شوند. قدرتی که آنها ارائه می کنند تعیین می کند که چند وسیله و دستگاه را می توانید همزمان اجرا کنید. این مقدار برای یک خانه معمولی حدود 5000 وات است.
تحویل نیرو و کیفیت تعیین کننده میزان عملکرد دیزل ژنراتورهای ولوو است. یک ژنراتور برق بالا که دارای مشکلات منبع تغذیه یا کیفیت است ممکن است در هنگام قطع برق قطع یا اتصال کوتاه کند.
فهرستی از چیزهایی که نمی خواهید در زمانی که برق قطع می شود بدون آن باشید، تهیه کنید، سپس برای رسیدن به نقطه شیرین، وات اضافه کنید. در اینجا چند عدد تقریبی برای مبانی عمومی آورده شده است:
یخچال : 600 وات
بومبا: 750 تا 1500 وات
بخاری قابل حمل: 1500 وات
کولر پنجره: 1000 وات
نور: 5 تا 80 وات (در هر لامپ)
کامپیوترها: 60-300 وات
انواع دیزل ژنراتور بادیه نشین
 
دیزل ژنراتورهای پشتیبان خانگی Badwin به طور دائم نصب می شوند، می توانند با گاز طبیعی یا پروپان کار کنند و با قطع برق به طور خودکار روشن می شوند. دیزل ژنراتورها و اینورترهای قابل حمل Badwin قابل جابجایی هستند و در اندازه های مختلف موجود می باشند.
برخی از انواع دیزل ژنراتور Bedone برای حمل و نقل بهتر هستند در حالی که برخی دیگر بهتر است به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در ملک خود نگهداری شوند. و نیروگاه‌های قابل حمل باتری‌های بزرگی هستند که نیرو را برای زمانی که شما نیاز دارید ذخیره می‌کنند، تنها گزینه برای کسی که مثلاً در یک آپارتمان زندگی می‌کند و راهی برای راه‌اندازی ایمن دیزل ژنراتور بائودون در فضای باز ندارد.
 
دیزل ژنراتور بالدوین آماده مصرف خانگی
• این دیزل ژنراتورهای Baudwin گرانترین هستند و باید توسط متخصص نصب شوند (بنابراین هزینه نیروی کار را در نظر بگیرید). یک برقکار باتجربه می تواند در مورد مجوزهای شهر یا شهر، محدودیت های صدا و مکان مناسب کمک کند.
• پس از قطع برق، دیزل ژنراتورهای Badwin به طور خودکار شروع به کار می کنند و معمولاً برق بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند.
• دیزل ژنراتورهای Badwin مشکل خود را تشخیص داده و در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری به شما اطلاع می دهند. دیگران این کار را از طریق ایمیل یا پیامک به شما یا فروشنده شما انجام خواهند داد.
دیزل ژنراتور قابل حمل بادوین
• این واحدهای دیزل ژنراتور Badwin گرانتر از ژنراتورهای آماده به کار خانگی هستند.
• دیزل ژنراتورهای قابل حمل Badwin را می توان در هر مکانی در داخل یا خارج ساختمان استفاده کرد، اما هرگز از دیزل ژنراتور قابل حمل Badwin در داخل ساختمان استفاده نکنید.
دیزل ژنراتورهای Badwin می توانند به سرعت سطوح کشنده مونوکسید کربن تولید کنند. همیشه از یک اگزوز فن در فاصله حداقل 20 فوتی از خانه و وسایلی مانند کولرهای مرکزی یا کولرهای پنجره ای استفاده کنید و هوا را از خانه یا هر ساختمان دیگری از جمله خانه همسایه ها خارج کنید.
• اگر باران می بارد، از ژنراتور دیزلی قابل حمل Badwin خود با یک سایبان طراحی شده برای مدل خاص خود محافظت کنید.
 
فناوری جدید ایمنی برای موتورهای دیزلی سنگین
برای کاهش خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، اکثر دیزل ژنراتورهای جدید دارای یک حسگر داخلی هستند که در صورت افزایش سطوح خطرناک CO در فضای بسته، به طور خودکار خاموش می شود. برخی از دیزل ژنراتورها موتورهایی دارند که در ابتدا CO کمتری منتشر می کنند.
حتی اگر موتور الکتریکی شما دارای این ویژگی بالقوه نجات دهنده باشد، ما همچنان به مصرف کنندگان توصیه می کنیم دستورالعمل های ایمنی را دنبال کنند.